15 Nisan 2018 Pazar

2 yil sonra merhaba

2 yil aradan sonra tekrar yazmaya karar verdim.bu iki yil icinde cok sey degisti.mesela aricilik sevdamiza simdilik ara vermek zorunda kaldim.çünki çalistiğim is yerim,kocaeli'den konya'ya tașindi.burada kendime uygun bir ortam olusturana kadar mola verdik.ve elimde hic arim kalmadi.4 kovan ari kalmisti onlari gelirken babama biraktim ama onlarda sönmusler.sağlik olsun.konya,kocaeliden toprak ve nufus bakimindan buyuk bir sehir ama benim gönlüme dar geliyor.mavisi yok,yesili yok,iklimi farkli,dogasi farkli,kültürü farkli.alisacagiz yapacak bisey yok.bu arada benim aslanlar bayagi buyudu,2 senede cekilmis bazi resimler ve videolar.

 Burasi benim köyüm ,karadenizden ve babam
 Konya meshur sille köyü ve benim ufak bidik
 Konya meram baglari
 Bidiklar,ilk konya gezisi
 Antalya akpalace otel güzeldi.
 Koyde agac kovugunda buldugumuz ari
 Buda baskasi
 Babam ve köyün manzarasi
 Konya sille
 Konya japon parki
 Bidiğim
 Sapanca sopeli
 Kazdağlari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder